Lördagslunk

Japp, denna lördagskväll blev otroligt lugn för min del, likaså resten av dagen. Kristin och hennes kompisar skulle på någon slags oktoberfest, men eftersom att imorgon onekligen kommer att ägnas åt plugg så känns det rätt skönt att komma i säng. Ett annat alternativ var att kasta sig på ett tåg till Lund och vara med på ölfesten där. Synd bara att detta koms på åtta minuter efter att sista tåget gått. Hade vart så sjukt kul att bara dyka upp där och överraska, haha! Ytterligare ett alternativ hade varit att ha nördkväll här hemma och spela massa HOMM med Robin. Men jag var tyvärr för seg så det blev inget. Men han ska fan inte tro att han kommer undan den jäveln, nån dag ska jag spöa honom!! :)

Gårkvällen blev riktigt lyckad. Jättejättejättemycket dans inne på Excet med Elin, Kajsa och Robin. Sjukt kul. Väldigt bra kväll. Kom hem fem.

Idag har jag varit rätt glad faktiskt. Jag har nog börjat landa i allt och kunna ta ett beslut. Det känns bra.

Imorgon är jag laddad för att plugga! Woohoo!!

Nu är det extrem storm ute igen. Den regnar och blixtrar och blåser så mycket att hela rummet skakar. Härligt.

Nej, jag är rätt trött faktiskt. Lika bra att sova. Läsa lite Eragon kanske. Få en god natts sömn, med underbara drömmar om fjärran länder, för att sedan vakna upp pigg och taggad för en pluggdag. Sounds like a plan!

Om det är något jag dock inte förstår så är det Renault-reklamen där dom krocktestar en korv och en baguette. Jag förstår inte. Vad är det dom försöker säga?


Godnatt.


It started out as a feeling
Which then grew into a hope
Which then turned into a quiet thought
Which then turned into a quiet word

Pick a star on the dark horizon
And follow the light

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh. The Call. Den är så vacker. Det gör lite ont i mig när jag hör den...

Jag är extremt tillfreds. Det är skrämmande, men jag försöker mest njuta av det.

Saknar dig!

2008-10-26 @ 20:20:37
Postat av: Anna

Hej Helena!!

Du anar inte hur glad jag blev när jag nu gick in på din blogg och såg att du börjat skriva igen!! :-)

Var är det du bor nu? Malmö? Dåligt uppdaterad...

Kommer du och tittar på Fame? Skulle va kul att se dig igen!

Kram kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback