Matt och belaten...

...efter att ha atit spaghetti och kottfarssas. Mm. Fast inte godare an pappas. Det kan det aldrig bli.

Jobbdagen gick ratt sa fort. Den nya tjejen, Lucy, borjade idag sa det var jatteroligt. Och sa behovde man inte gora sa mycket seriost heller. Ratt sa trott var jag dock. Det ar ingen lek att ga upp kvart i sex.

Hade massa pengar kvar pa min cap som gar ut imorrn, (om man betalar $49 sa far man $310 pa sitt kort som man maste anvanda inom en manad), sa jag passade pa att ringa lite folk. Forsokte Kristin forst, men alla sov dar sa jag vackte hela huset. Och det ar sa dumt, for att i Canada maste aven hon betala om jag ringer till hennes canadensiska mobil... Skumt. Pratade i alla fall med Felix och sen med Elin. Det var roligt:) Langtar mer och mer hem nu faktiskt. Sa jag far traffa er allihopa.

Shit vad matt jag ar. Och jag har hur mycket choklad/glass/kakor/kex kvar som helst fran pask och diverse filmkvallar. Menmen. Det gar nog i. Maste bara forsoka att bli lite fit igen till brollopet. Klanning och allt. Ja, herregud...

Langtar jattemycket tills imorrn! Ar ledig, och det ska bli jatteskont med sovmorgon. Sen kan jag spendera dagen med att gora mer eller mindre nyttiga saker som att tvatta och att titta pa film, for att sedan aka in till Melbourne pa kvallen.

Har ar itineraryn for morgonsdagens goon-party.

19:01 - mota Felicity utanfor RMITs gallery dar hon har hjalpt till vid en oppning. Darefter borja ga mot affaren.
19:07 - anlanda till Safeways i QV. Kopa goon!
19:30 - ta sparvagn nummer 1 eller 8 till Felicity.
20:00 - Goon- och pizzapartyt borjar!

Ska bli sa kul. Det var hur lange sen som helst som jag var ute med mina kompisar. Urspar!

Nej, jag ar trott. Tror jag ska ga och dega lite mer.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Caroline

vad glad jag blir av att du skriver oftare nu :) är roligt att läsa om en vanlig dag. våren börjar komma mer och mer här hemma, njuter av varje liten solstråle som kommer fram.
hoppas du får det roligt ikväll! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback