Uppiggning

Om man kommer hem från jobbet en söndag; känner sig tråkig och nere och less och allmänt blä, vad gör man då?

Jo! Man ringer till Rikard som har minst lika tråkigt, tar med sig en petflaska med rödvin, och åker dit och snackar skit i nån timme.

Klart!

Det är verkligen helt underbart med vänner som alltid piggar upp en, vilket sinnestillstånd man än är i. Vänner som får en att bli glad, skratta och inse att livet är för jävla roligt ändå. Och jag är så himla lyckligt lottad som har så många såna vänner. Inte en utan flera.






Imorrn ska det ske i alla fall. Klockan ett ska jag på ett viktigt möte som kan komma att bestämma min framtid. Som förhoppningsvis kommer att göra det. Shit, jag har inte haft vett att bli nervös än...

Nu är jag hungrig. Bra jobbat.


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hihi. Där är ju vi! =D

2009-03-06 @ 13:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback