Mmm...macka

Lunch bestaende av ost och tomatmacka + tva bananer. For en gangs skull har jag faktiskt gjort lunch och tagit med. Vilket ar valdigt bra da det annars tenderas att bli, pa en vecka: 1-2 x Mc Donalds, 1-2 x Subway och 2-3 7 Eleven. Nyttigt varre. Men eftersom jag oftast jobbar sena skiftet finns det inte sa mycket annat som ar oppet. Men det ska ni veta, att jag ar sa trott pa all friterad och grillad mat och kyckling hit och kyckling dit. Det ar det enda dom ater. Vill man kopa sig en god macka pa nagot cafe brukar det finnas med chicken salad, chicken snitzel eller chicken Teriaki. Jag vill ha ost, skinka, gurka och tomat!

Nagot som jag daremot alskar, och som dom faktiskt har har ar Coke Zero. Fast det kanske vi har fatt i Sverige ocksa? Det fanns da inte nar jag akte. Gor det det nu? Jag ar ju helt beroende av det, sa om det inte finns hemma kanske jag far ta och boka om hemresan i alla fall...

Jaha, vad ska man gora dom resterande 30 minutrarna av rasten da? Nar man i ren tristess pga avsaknaden av kunder redan last alla bloggar man brukar lasa? Jag vill spara Aftonbladet.se till dom tre sista timmarna, sa jag har nat att gora innan stangning. Hoppas det inte blir alltid for mycket folk sa det gar fort att stada. Man kan ju tycka att folk borde ha nat battre for sig pa en lordagkvall an att dega framfor datorn. Som att ga ut och roa sig pa nagon av alla grymma barer i Melbourne kanske? Jag vet da nan som hellre skulle gora det just nu an att lasa Aftonbladet pa Internet och salja telefonkort till halvotrevliga indier.

Det kom en pizzagubbe tidigare med en pizza, tva kebab och en dricka till en kund. Vem bestaller pizza delivery till ett Internetcafe? Dessutom vara det till en av mina ickefavoritkunder han skulle leverera dom. Han ar sa mystiskt! Liten asiat, sakert inte over 17 bast som aldrig sager ett ord, utan smyger in med dalig och lite baggy hallning for att sitta timtals och kolla pa Manga pa vara datorer. Och jag lovar att han kommer grisa kebabsas over alla datorer som jag far stada upp sen. Hmpf!

One banana and one sandwich down, one banana to go.

Och en halv Coke Zero. Mmm...

Kommentarer
Postat av: Elin

Jodå, Coke Zero har funnits här i något år nu faktiskt. Så du kan lugnt komma hem!

Postat av: Sofie

Ah! en läskig asiat som kollar på hentai och typ, tar på sig själv, på ditt jobb! Läskigt.

Coca Cola innehåller bara socker, vatten och massa skit. Jag är mot Coca Cola. I och för sig har jag gått och blivit extremt hälsofreakig och tråkig, så fråga inte mig.

Dessutom har Cocacola Zero den mest sexistiska reklamen någonsin.
"Break-up, as it should be."
"I understand, that you don't wanna be with just me when there are soooo many hot girls out there. Just, call me when you want to have some fun." - Tjejen, medan trettio, halvnakna tjejer glider nerför pålar runt omkring henne och hennes, nu, ex.
Ha!

2008-04-07 @ 13:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback