En helt vanlig tisdag

Morgonföreläsning, vilken spenderades sittandes bredvid den vackre rödhåriga killen. Han gratulerade mig för att ha gjort bra ifrån mig på fonetikinlämningen. Det kändes bra.

Någon timmes läsandes i mitt favorit-pluggrum, det fyllt med en massa soffor och stora fönster. Sen åkte jag in till stan och vandrade runt en stund. In på Global Gossip, lämnade in min nyckel till min före-föredetta chef, alltså han som var där när jag började för snart fyra år sen. Väldigt roligt att träffa honom, har inte sett honom på år. Nu är det slut med Global Gossip, butikerna har stängt ner i hela landet. Connect sitesen finns kvar, men det känns ändå lite sorgligt. Väntat, men sorgligt.

Hem och tog det lugnt, rådde om mig själv och mitt dåliga humör som jag har haft oturen att släpa med mig idag. Jennifer ringde, och hon var positivt till det förslag jag tidigare skickat på sms.

Åkte in till Miss Libertines, åt jättegod och billig pasta för $10. Delade på några jugs. Rob kom sen också. Jättetrevligt. Stötte på Tom, Adams bästa vän. Jag har alltid tyckt om Tom. Och det var väldigt trevligt att träffa honom, inget konstigt, bara trevligt. Det var skönt.

Tog spårvagnen hem och bytte några ord med Andrew. Nu sitter jag i sängen och ska festa på libanesiskt naan bread (eller motsvarande) och hummus. Och spenat och pinjenöt-dipp. Och lite The Wire.

Precis vad jag behöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback