...none to go!

För den här gången i alla fall! Så jäkla skönt att två av dom stora uppsatserna den här terminen nu är inlämnade. Och i och med att den här veckan är slut så är jag officiellt halvvägs in på min första termin här nere. Känns riktigt bra!

Det var inte lika idylliskt den här gången när jag skulle lämna in min uppsats: i spöregn fick jag springa allt vad jag kunde med uppsatsen gömd under jackan för att den inte skulle bli helt genomdränkt och falla sönder. Men det gick bra, och jag är numera fri! Okej, jag har fortfarande saker att göra, men det är en stor börda som lättat från mina axlar.

Så nu firar jag med öl som jag fått från Ali Baba. Riktigt god öl från Red Hill dessutom, ett bryggeri som ligger nere nära Mornington. Jag var där en gång, med Rory. Hursomhelst, det är en annan historia, men ölen är då god i alla fall! :)

Jennifer och Ali är på Melbourne Fashion Week, och är så fancy som bara dom kan vara. Jag sitter här hemma med öl och kollar på TV, haha. Men det är rätt gött faktiskt. Till och med väldigt gött.

Funderar på att gå till macken här bredvid och köpa lite chips och choklad... Mmm, det låter gott.

Fick just ett mail från Olle som ville ha med mig ut i Brunswick. Ibland saknar jag verkligen att bo i dom norra förorterna. That's where it happens... Ska övertala Jennifer att flytta dit när vi ska flytta om nån månad:) Jag ska ju upp och jobba imorrn, så det är nog tyvärr en lite för stor omväg att ta för mig. Men man vet ju aldrig... :)

Förresten, kolla in
fmylife.com. Länge sen jag skratta så mycket!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback