Rock n Roll

Ah vilket grymt rolig kvall jag hade igar! Jag, Evie, Olle och Jeff (som precis borjat pa mitt jobb) satt forst och snacka skit och forsokte muntra upp en aningens bitter gitarrist som var lite ledsen for att det inte var na folk dar. Det var verkligen helt dott i borjan, men vi gjorde vart basta for att roja loss pa dansgolvet i alla fall. Och aven fast det bara var vi fyra stollar som stod och studsa till musiken i borjan hade jag hur kul som helst. Att freaka loss pa dansgolvet ar verkligen nat av det basta jag vet. Efter andra setet kom det mycket mer folk och det var verkligen packat pa slutet. Fick till och med The Hives - Hate to say I told you so dedikerad till mig, bara for att jag tjatade pa Alan att dom skulle spela den, haha. Underbar kvall!

















Nu ar det bara lite mindre an en timme kvar pa jobbet. Ar sa hungrig sa att jag haller pa att do! Men snart far jag mat. Mmm... Blir en lugn kvall ikvall. Ska hem till Alan och kolla pa film. Och ata veckogamla popcorn. Mums. Han havdar att popcorn blir daliga om dom star for lange. Jag havdar att dom haller hur lange som helst. Hur ofta har man inte en popcornskal staende i en vecka innan man orkar stada bort den...?

Undrar om man skulle ta och utoka sin gitarrrepertoar ocksa..? Ja menar ska man bli rock star kanske det blir lite torftigt efter ett tag om man bara kan en lat. Vad ska vi sla till med nu da? Ooh, Mr Brightside! Den vill jag lara mig! Aterigen, hur svart kan det va? :)


Kommentarer
Postat av: Micke

Grymt att du borjat lara dig spela gitarr! Jag har borjat lite latt, med mina gamla rumskamrater... Sa du kanske kan lara mig ett eller annat sen? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback