Langsamt

Att tiden kan ga sa sakta! Aven fast det ar ratt mycket folk i butiken finns det verkligen ingenting att gora. Det kommer val fram en kund i kvarten kanske som man servar i en halv minut snitt. Aningens rastloshetframkallande.

Inte far vi vara pa facebook heller, da far vi en skriftlig varning. Egentligen far vi val inte anvanda internet overhuvudtaget medan vi jobbar, men vad vill dom att vi ska gora da? Glo in i vaggen? Jag har redan stadat allt som ska stadas, fixat allt som ska fixas. Naja. Jag underhaller mig med att klicka pa uppdateraknappen pa bloglovin en gang var femte minut och lasa Bridget Jones. Det far mig i alla fall att skratta lite.

Bara en timme kvar nu, sen ska jag traffa Evie. Vi ska ga ner till floden och satta oss och vara sofistikerade och dricka ol och vin. Fast jag ar inte helt sakert pa att jag far dricka ol nu nar jag har klanning pa mig. Kan man gora det fast man ar tjej..? Forutom att sitta och se sofistikerade och lackra ut ska vi planera en roadtrip och eventuell resa till Sydney innan jul. Jag ar sa himla sugen pa att resa lite, sa nat maste det bli.

Imorrn blir det European Bier cafe igen och
Sulfury. Har haft tva grymma fredagar dar nu och laddar for en tredje. Forresten, jag lyckades faktiskt lara mig spela hela borjan till Chop Suey efter nan timme eller sa. Sen att det rakade vara valdigt latt ar ju en annan femma. Det later ju ratt ballt i alla fall. Hmm... Har for mig att pappa har nan gammal elgitarr som ligger dar hemma nanstans och skrapar. Ar det nat man kan rota fram for att underhalla sig sjalv med i jul kanske...?

Mm, det ar varmt ute idag. Harligt. Langtar sa till att fa satta mig vid floden och ta en ol. Eller ska man kanske spara lite pengar och kora pa det klassiga alternativet med Slurpee och vin?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback