Wakeup call

Har känt mig smått nere och rastlös på senare tiden. Flytten till Melbourne känns flera år långt bort (även fast det i själva verket bara är en och en halv månad!), vädret i Sverige är urtråkigt och det finns inget roligt att göra. I morse fick jag dock ett sms från världens bästa Lucy som väckte mig ur dvalan, och fick äventyrslusten, viljan och längtan att börja flöda igen.

Hey babe! Im going shark cage diving 4 my 21st, wanna come with me? xx

Vill jag följa med? Vill jag följa med?! Det är klart som fan att jag vill följa med!

Ahh, fatta känslan att få dyka ner i en liten fågelbur à la Jaws style, vänta, vänta och vänta för att sen (förhoppningsvis) få se detta otroligt mäktiga, skräckinjagande och gigantiska djur komma simmande mot en tills det inte ens är en armslängd bort. Adrenalin!!

Passade på att ringa både till Lucy och Anna nu när jag är hemma i Mockfjärd, och är nu så peppad att jag inte vet vart jag ska ta vägen. 49 days and counting!



Here sharky, sharky...

Kommentarer
Postat av: Micke

Klart du ska kolla på hajarna, varför skulle man inte vara med på en sådan upplevelse? Att du sedan får göra det i gott sällskap gör ju saken bara bättre.



Jag är så glad för din skull. Och glad för Australiens skull, som väntat på din återkomst så länge!

Postat av: alle

fan va coolt!! varsta varsta :) vill me...

2009-05-22 @ 13:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback