Göteborg

Underbara Göteborg som välkomnar mig med sånt här väder! Kunde inte bli bättre.

Den här helgen ska jag bara njuta och umgås med härliga människor. Får passa på eftersom det kommer dröja innan jag åker hit igen.

Nu sitter jag och Viggo sitter och leker med varsin dator och väntar på att Kajsa ska komma hem. Sen blir det middag och vin på balkongen. Perfekt start på det hela! Senare ikväll ska jag ut med Kristin och försöka åstadkomma en grym kväll med urspår i vanlig ordning. Ska även träffa bror min, vilket var en.... tio, tolv år sen sist. Är väl på tiden nu då:)

Imorrn är det officiella Kajsa-och-Helena-har-grymt-kul-och-gör-vad-som-faller-dom-in-dagen. Stros på stan, lunch och middag på uteservering och sen vidare ut i natten. Woohoo!

Vad som händer sen... får vi se, haha! Är här till på tisdag i alla fall, sjukt laddad!

Och att bero på laddad, bättre uppladdning inför blodomloppet än en partyhelg i Göteborg lär väl inte finnas...? :)

Ska försöka mig på en power nap nu, så jag är redo för resten.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Micke

Låter helt underbart bra! Kul du kommer att få, lite avundsjuk! :)

Postat av: Nils

Fan du får varna innan du kommer till stan så man kan hålla sig inne;P!

2009-06-03 @ 10:24:15
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/
Postat av: Nils

lever du?

2009-06-03 @ 22:09:28
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/
Postat av: Caroline

heey. du nar ar det exakt du drar till melbourne? funderar starkt pa att dra dit nagon helg och halsa pa :)

2009-06-04 @ 09:20:13
URL: http://rotate180.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback