Dinosaurier och sjörövare

Hade en otroligt mysig kväll igår med brudarna från jobbet. Fantastiskt god mat (friterad mozarella med basilikasås, filet mignon och tiramisu), massa öl, vilda diskussioner och galet mycket skratt. Helt underbart!:)

Idag har jag varit hemma i Mockfjärd. Umgåtts med mamma och lekt med Elin. Trots att hon vann minigolfen var det riktigt kul att träffa henne. Som det alltid är.

Nu är jag tillbaka i Borlänge, och jag och Micke ska käka chips och dipp och kolla på Jurassic Park. Megamys.




Grr... argh!



Förresten så har jag gjort min medborgerliga plikt idag och röstat. Jag tänker inte säga vad jag röstade på, men det börjar på pirat och slutar på partiet. Ska bli kul att se om vi ungdomar kan göra nån skillnad. Känns ju inte som att Agda, 75 röstar på dom direkt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback