Border Security

Sitter och kolla på mitt favoritprogram Border Security, och ansöker samtidigt om mitt visum. Om inte annat borde det ju få mig att svara extra ärligt på frågorna, haha.

Fastnade på en fråga och mailade min kontaktperson på CIS, för att höra vad jag skulle svara. Nog för att han brukar vara snabb på att svara, men jag trodde att jag åtminstone skulle hinna skriva ett kort blogginlägg. Nejnej. Jag kom till "favoritprogram", då fick jag svar.

Det är helt sjukt hur grymma dom är på CIS,
Center for International Studies. Dom hjälper dig med allting när du vill studera utomlands. Dom håller grymma mässor, erbjuder personliga rådgivningar, svarar på alla frågor sjukt snabbt, är hur trevliga som helst, hjälper dig med hela ansökningsprocessen, och tack vare att du söker via dom går det ofta även mycket smidgare och snabbare än det skulle gjort annars. Och det bästa - allt är helt gratis!

Nej, tillbaka till ansökningsformuläret. Funfunfun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback