Utredning

Okej, nu kommer vi till some serious marknadsundersökning. Ni vet min live traffic feed som jag har här i högerspalten? Den funkar lite som den själv vill. Till exempel, ibland när jag går in på min egen blogg står det att jag sitter i Kalmar, fast jag egentligen sitter i Börlänge. Om någon nördig person har en förklaring till detta får ni gärna lämna den snarast möjligt. Annars räcker det med att alla som läser detta skriver en kommentar till detta inlägg; vem ni är, vart ni befinner er, och vart denna fiffiga gadget påstår att ni befinner er. Jag är inte den som är den och börjar själv genom att föregå med gott exempel. Se kommentarsfältet. 

Av alla deltagarna kommer en kram att utlottas. Eller what the heck, ni kan få en allihopa. Mer kramar åt folket! 

Kommentarer
Postat av: Helena

Helena heter jag, befinner mig i Forsa i Borlänge, men borde enligt spalten på högersidan befinna mig i Kalmar. Over and out.

Postat av: Micke

Hej Helena! Jag sitter ju på jobbet i krokarna runt Åselby men här står det att jag är i Kalmar. Den kanske ljuger? Och förresten, jag vill gärna se att man stavar Forssa med två s :) Puss!

2009-03-23 @ 15:19:59
Postat av: Micke

Hej igen, jag vill redigera mitt testresultat. Då jag varit till din sida tidigare, kom den ihåg mig och uppdaterade inte. Efter att ha tömt lite cookies och dylikt så glömde den bort mig.



Mitt bidrag till testet är alltså att jag sitter i Borlänge, och ingen annanstans.



Kramelikram

2009-03-23 @ 15:25:51
Postat av: Helena

Jag VET att det stavas så, men språkpolis som jag är tar det emot med varenda fiber i min kropp att skriva så. Man kan inte ha dubbel-s efter r, det går inte, det är fel! Jag måste nog jobba på det här, alternativt gå i terapi. Ahh!!

2009-03-23 @ 15:33:21
URL: http://napok.blogg.se/
Postat av: Peter

Jag sitter i Mockfjärd jag, och vet inget varken om cookies eller nåt annat.



Kram tillbaka i alla fall!



Pappsen

2009-03-24 @ 22:02:32
URL: http://eopl.blogg.se/
Postat av: Peter

Det står nåt om Borlänge på mig, tror jag. Bara 35 km fel. Nästan lika bra som en GPS i Göteborg.

2009-03-24 @ 22:06:08
URL: http://eopl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback