Solsken

Okej, jag är inte den som klagar. Det är utomordentligt underbart med sol, men varför, varför, måste det blir klarblå himmel och stråliande solsken när jag ska jobba igen efter tre dagars ledighet? När det har varit nästintill snöstorm tills nu? Murphy, kom fram... Jag vet att du är här nånstans...

Idag är jag hängig. Shit, jag orkar inte bli sjuk nu också, det räcker att jag ligger och vrider mig i rastlöshetens plågor. Nåja, det kanske var och ta i, man har ju faktiskt inte roligare än man gör sig. Som att sitta uppe och spela Cheops pyramid och lösa matematiska problem till klockan ett på natten. Det var vad vi gjorde igår till exempel. Kanske är därför jag är lite seg idag...

Nej, det är väl lika bra att börja dagen. En dusch står på schemat till att börja med.

Hej!


Update: Ett underbart fint mail, och dagen blir genast så mycket lättare att gå igenom med ett leende på läpparna. Tack!

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Cheops Pyramid? Ger mig vibbar från mellanstadiet... Spelade vi inte något liknande då?! Eller har jag helt fel?

Kul att se dig på konsum här om dan!

Kram

2009-04-12 @ 19:14:50
Postat av: Helena

Haha, nej det var faktiskt det vi spelade nu också. Sjukt kul med lite nostalgi:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback