Måndag

Ny vecka, nya tag. Jobbdagen gick hur fort som helst, och jag hade riktigt roligt. BR-klubben går som en dans, och vi är grymma på att värva nya medlemmar, haha!

Helgen blev också bra. Var på en riktigt rolig hemma-/förfest hos Mickes bror i lördags. Mitt Greenpeace-jag kom fram, och jag tvingade alla att stänga av Wii:et klockan 20:30 för Earth Hour. Efter lite tjat gav dom med sig, och vi spelade Plump i stearinljussken istället. Efter några grymma timmar hemma hos dom gick vi ut på Bolanche, vilket var så fruktansvärt tråkigt och dött på folk att jag blev på mitt det-går-inte-att-ha-roligt-när-man-är-ut-i-Borlänge-humör, och vi gick hem klockan halv tolv. Lika bra var väl det kanske, eftersom jag jobbade dagen efter.

Var ju till Ludvika och hämtade min nya dator i fredags, och den är hur grym som helst! Sjukt snygg! Och ja okej då, själva datorn är väl rätt bra också, även om det är sekundärt, haha.

Imorrn är jag ledig och då blir det roadtrip till Västerås. MediaMarkt står på listan, och så ska jag in en vända på Toys r us och hämta en radiostyrd Wall-E åt en kund. Jag planerar att sitta och vara dryg kartläsare, samt DJa bilstereon på hög volym.

Kom nyss hem från jobbet och det första jag gör är såklart att sätta mig att läsa bloggar. Efter det hade jag tänkt gå och vara duktig och diska innan Micke kommer hem. Men så läser jag på hans blogg att han redan har gjort det, och när jag springer ut i köket och tittar så är det ju till och med sant! Haha, bästa (och säkraste) sättet att kommunicera med mig, inget snack om saken.

Nej, nu ska jag ta en varm dusch, göra lite te och lägga mig på soffan och äta choklad och läsa lite.

Kommentarer
Postat av: Carro.

haha :D så sjukt sköna citat man har från den tiden. åh..jag saknar dig, faktiskt. hoppas allt är toppen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback