Lördagkväll

Hemma från jobbet. Det var en hel del folk idag, och alla var som galna. Sprang omkring och hade ner saker från hyllor, frågade småskumma frågor och snattade svärd. Jag och Karin var rätt trötta där på slutet. Fick i alla fall sjukt mycket inspiration och pepp när vi börja prata om mina framtidsplaner, så det blev jag otroligt glad för! :)

Nu sitter jag och degar i Mikaels soffa. Det blir ingen utgång, och jag är väl inte så ledsen för det egentligen. Spara pengar är bra, speciellt när jag kanske kommer få leva på fyra och ett halvt tusen i månaden från och med i sommar. Före hyra. Men allt går utom små bebisar, som de vise brukar säga. Dock känner jag mer än nånsin, att spara pengar definitivt är en hobby jag ska försöka ägna mig lite mer helhjärtat åt. Är det inte sjukt hur lätt det är att spendera pengar när man har dom? På struntsaker? Det mesta man köper är väl strunt egentligen. Fast inte öl. Det är definitivt inte strunt, haha.

Hursomhelst kommer kvällen ägnas åt TV, GH och MI. Vilket betyder Television, Guitar Hero och Monkey Island på nördspråk. Och en sån måste jag väl kunna klassa mig som. Nörd alltså.

Nej, nu måste vi styra upp nåt att äta känner jag, är sjukt hungrig. Och så är det väl ändå dags att öppna första ölen nu? Det är ju ändå lördag.

Kommentarer
Postat av: alle

hejsan! va ar det for framtidsplaner du har? kommer du ner till nya zeeland, fiji eller californien kanske :P jag har en massa ideer for framtiden... canada eller osterrike till jul, sugen att hanga pa?? aka skidor dagarna i anda :) puss

2009-03-15 @ 12:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback