Fredag

Sitter här och dricker mitt morgonte och försöker bli människa. Jag förstår inte hur jag kan vara så fruktansvärt morgontrött... Och kvällstrött. Säg när jag är pigg egentligen. Tröttheten blir ju dessutom ännu påtagligare när sällskapet man har är überpiggt, trots att vederbörande varit och druckit öl och bastat till klockan tolv kvällen innan. Öltapp på jobbet, hur sjukt brilliant är inte det?! Tycker jag att vi också ska införa:)

Nåja, efter en halvliter te och en promenad till jobbet ska jag nog vakna till. Synd bara att det inte är sol ute idag. Jobb till stängning, sen är jag ledig resten av helgen. Och måndag. Kul bara att alla jobbar när jag är ledig och vill ut och urspåra. Ah well, vad är väl en bal på slottet. Och dessutom sparar jag ju pengar. Å hä ä fint hä!

Nej, det är väl dags att göra sig i ordning nu då. Fast jag helst av allt bara skulle vilja lägga mig och somna på soffan ett tag. Mmm.... Nej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback