Förkyld

Ja! Då kom den då, den förväntade förkylningen. Det slår aldrig fel, nedsatt immunförsvar pga flera dagars intensivt festande, nya virus och baskilusker i kombination med bristen av Kan Jang i det här landet resulterar alltid i sjukdom. Så idag har jag bäddad ner mig i soffan insvept i min Collingwood scarf och druckit te. Nu har jag dock ryckt upp mig, slagit mig själv på käften och tagit mig en dusch. Kommer ju bli alltför rastlös om jag ska stanna inne hela dagen, så snart ska jag in till stan och möta Jennifer.

Vi har flyttat till vårt nya ställe nu, lägenheten vi ska hyra av Anna och Lina. Dom åker den 27e, men vi bor här alla fyra så länge. Grymt ställe! Verkligen sjukt mysigt och hemtrevligt. Det kommer definitivt att bli dinner parties här framöver:)

Adressen hit är:

1/201 Riversdale rd
Hawthorn
VIC             3122
Australia


Nu måste jag verkligen skynda mig och göra mig i ordning. Ska dessutom ringa och berätta en rolig historia om fem minuter.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Karro

Underbara Helena! Det ser ut som du har det fint trots förkylningar och bristen på krulliga tvillingar =p Jag sitter här o smuttar på en hemgjord gin & tonic, ska snart över på pinkparty på engelbrektsgatan. Du skulle varit här o delat drinken med mig. Jobbar på en eventuell australienresa.. iaf i tanken.. Ekonomikt sett är det totalt kört :) Men man kan väl drömma. Ha det jättebra nu så ses vi till jul! Kärlek från Borlänge

2009-07-18 @ 19:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback