Väntan

Idag åt jag cheeseburgermeal på McDonalds till frukost i en park med Lina. Det var mysigt.

Sen däckade jag halva eftermiddagen. Kom hem rätt sent (tidigt?) efter jobbfesten igår. Men kul hade vi. Och om jag inte minns fel sjöngs det karaoke. Inte av mig dock, gudskelov.

Kom precis hem efter att ha mött Jennifer + några till på stranden. Sån himla underbar kväll. Sen åt vi middag också. Cheeseburgermeal på McDonalds. Det gäller att variera sig.

Fick stå och vänta på spårvagnen ganska länge när jag skulle hem. Men det gjorde inte så mycket. För jag kunde stå och titta på solen som gick ner i ett glittrande hav.

Nu sitter jag och väntar på att få mina uni results. Egentligen släpps dom imorrn, men Evie ringde mig för nån timme sen och sa att dom släppt dom lite tidigt. Tyvärr verkar dom allra flesta ha märkt det nu, för det är omöjligt att logga in på sidan. Det är lite spännande faktiskt. Och nervöst. Dock kommer jag inte få mitt betyg i det ämnet jag är mest orolig över, Globalisation, eftersom det är ett av ämnena som är påverkade av nån slags strejk bland lärarna. Så det får jag vänta på ett tag till. Vilket såklart gör det hela ännu lite mer nervöst.

Fast lite spännande också.

Kommentarer
Postat av: Peter L

Jag håller tummarna så hårt kag kan...

Postat av: alle

fan va nice att ha första terminen avklarad och få betyg! håller me tummarna för dig.

jag har typ bestämt mig för o åka till australien inom de närmsta åren och förhoppningsvis stanna länge länge :) plugga kanske... blir så inspirerad! så hoppas du fortfarande är kvar där då :D kram kram

2009-12-10 @ 13:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback