Dags att sova

Vet ni hur mycket jag fick skrivet på uppsatsen? Ingenting. Jag insåg istället att jag måste skriva om allt jag skrivit hittills, för det håller inte den stil vi måste använda oss av. Däremot skaffade jag mig en bra idé om hur jag ska strukturera upp det hela, och så fick jag gjort en jävla massa research. Det måste ju vara tusen referenser och källor och skit. Räcker det inte att jag skriver vad jag tycker, va?! Eftersom det självklart är det rätta så tycker man ju att det borde duga. Får vänta nåt år tills jag skrivit alla böcker som finns och kan citera mig själv rakt av hela tiden...

Ingen tvätt blev det heller, haha va misslyckat. Men jag ska upp i tid imorrn, och få tvättat innan skolan. Sen efter min tute så ska jag sätta mig i biblioteket, insupa pluggatmosfären och få en jäkla massa gjort. Woohoo! Det gäller att va pepp. Sen ska jag åka och belöna mig själv med lite öl och ormtämjning. Och har jag tur så blir det filmkväll med doktorn efter det.

Nu ska jag sova, och börja ladda inför morgondagen!

Godnatt!

PS. Det är faktiskt ganska kul att plugga... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback