Onsdag

Gick upp tidigt (nåja, i mina ögon tidigt) och åt mysfrukost i soffan med Mikael innan han åkte till jobbet. Grymt bra start på dagen. Efter det har jag legat och läst bloggar, bok och bara tagit det lugnt. En tupplur på en halvtimme har också hunnits med (fast jag var noga med att ställa klockan den här gången så jag inte skulle däcka totalt och sova bort halva dagen som igår). Drömde i alla fall att det var världens snöstorm ute, och jag minns att jag funderade på om jag hade några långkalsonger här eller inte, och hur mycket jag skulle behöva bylsa på mig inför min promenad till Kupolen.

Nu är det lyckligtvis strålande sol ute, så jag tror att det kommer bli en riktigt bra promenad. Med solen i ansiktet och Wall-E i min hand kan det inte bli så mycket annat. Haha, ska jag vara ärlig så är han mest stor och åbäkig. Wall-E alltså. Jag hämtade honom i Västerås igår, och ska in på jobbet med han så att vår kund kan få en ny.

Road tripen till Västerås blev hur grym som helst! Med världens bästa road trip-skivor, massa godis och högläsning av Harry Potter är det ett ganska säkert kort. Haha, tredje gånger jag läser dom böckerna högt nu, börjar bli grym på det här! :)
Mikael hittade riktigt bra grejer på MediaMarkt i alla fall (och personalen var grym, till skillnad från låt oss säga Siba i Falun till exemplel, harkel) och gick därifrån med både ny TV, dator, plus diverse mer eller mindre nödvändigt krafs. Så förhoppningsvis kommer vi kunna ligga i sängen ikväll och kolla på MIss Marple och leva lyxliv.

Miss Marple
ska jag för övrigt låna av Sofie igen, som jag ska träffa på Kupolen om... 25 minuter! Så det är bäst jag sätter fart. Ut i snöst.. öhh, solskenet bara! :)

Tjo!

Kommentarer
Postat av: lisette

Men Siba som är så bra? =D Micke var på bättre humör efter Västeråstrippen hoppas jag! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback