Shiver me timbers

Helt oskyldigt sitter jag inne på mitt rum och leker med dat... PLUGGAR menar jag. Jag PLUGGAR och inget annat. Hursomhelst, så känner jag hur det börjar skaka i väggarna, mullra och ha sig. Ett godståg var min första tanke, men när oväsendet inte gett sig även fem minuter blir jag misstänksam och går ut för att titta. Det jag får se är inte alls något godståg, utan en zombie som glatt mumsar i sig nån stackars pojk så blodet sprutar. Pappa tittar på 28 weeks later med extremmegasuperextraultrasubwooferbas.

Så alltså, helt oskyldigt sitter jag och kurar ihop mig under en filt med mössa och hela baletten. Det är så sjukt kallt i mitt rum! När det är noll isolering i fönstren och en vind som ligger på så spelar det ingen roll att jag har ett värmeelement som står och går 24/7. Brrr!





För övrigt är Shiver en sjukt bra låt av Coldplay som av en händelse är med på min skydiving-film. Och nu när det är bestämt att jag ska flytta hem är det ju bara att börja räkna ner dagarna tills jag får hoppa igen! Ska vi chansa på en 117 dagar eller nåt?





Nu ska jag läsa kurslitteratur.

Hej!

Kommentarer
Postat av: alle

det är till o med så jag längtar "hem till dalarna". fan va nice det låter! kanske skulle ta o flytta dit.. hmm.. du har tänkt o bo kvar där va, i så fall kanske du får mej som granne om nåt år :) hehe, lockande som bara den! btw, ska nog upp t fjällen under nyår, du har inga planer på det lr... puss

2008-10-31 @ 17:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback