Lugnet före stormen

Efter att absolut inte kunnat komna igår, lyckades väl Helena tillslut slå ihop ögonen vid tresnåret sådär. Klockan sex ringde klockan, och nu känner jag mig väl lagomt pigg.

Efter en frukost bestående av havregrynsgröt, ostmackor, te och juice känns det något bättre i alla fall. Nu ska jag göra mig i ordning innan det är dags att traska ner till spårvagnen. Sen är det tentadags. Woohoo!

Jag hade åtminstone inte glömt nåt under mina få timmar av sömn kunde jag konstatera,  när jag förhörde mig själv på morgonen. Bra. Nu får vi bara hoppas att det räcker.

Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Peter L

Oj. Den där uppräkningen av språkvetenskapliga termer i förra inlägget bör väl ha räckt till minst godkänt på tentan bara den. Hörde att det kändes som om det gick bra i dag. Skönt. Det är en lättnad när man går ut från en tenta och känner en stund av frihet (innan det är dags att ta itu med nästa pluggomgång...). Vi fortsätter att hålla tummarna för en välvillig rättning.



Säkert bidrog havregrynsgröten och allt det där till att det gick bra också. Nu längtar vi efter att få träffa dig i morgon! Puss och kram!



Pappa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback