Friday Night Lights

Håhå jaja. Är man mindre förvirrad? Nej. Gör det nåt? Nej, egentligen inte. Det löser sig. 
Men det är klart att det ändå tär på en när man inte kan bestämma sig. Jag hatar att gå och grubbla över saker. Det stör min skönhetssömn. Mina allmänna lyckorus. När man helt bestämt sig för en sak, bara för att nästa timme vara övertygad om det totalt motsatta, för att timmen därpå ändrat sig igen till det första alternativet, det är då det börjar bli jobbigt. Men egentligen vet jag ju vad jag ska göra. Eller hur? Det är bara det att det blir lite meckigt. Och lite dyrt. Men det, det får man ta. 

För att rycka upp mig ur det värsta grubbleriet och stirra-i-takandet har jag bestämt mig för en spontan utgång ikväll. Dansa, dricka öl och glömma sina bekymmer för ett slag.  

Igår gick jag och Simon en långpromenad ner till havet. Det var sjukt mysigt. Jag var lycklig.

Snart ska jag gå och laga mat. Ett egenkomponerat recept.


Du behöver:

En portion pasta av valfritt utseende
Lite överbliven dip från gårdagen


Koka pastan. Häll av vattnet. Mixa med dipen. Klart!

Sjukt gott...


Lite folk börjar styras upp inför kvällen. Elin kommer över snart. Då blir det Buzz och alkohol. Robin möter vi upp på stan. Kristin och Aaron likaså. Och förhoppningsvis ska vi väl få med Kajsa på ett hörn också. Vem behöver sova?! :)


Nej, nu ska jag börja greja lite. Duscha och laga mat till exempel. Och göra mig ooootroooligt vacker. Försöka duger.

Och Alle: Marks email är
[email protected]. Alla ni andra som har vägarna förbi Innisfail, QLD, Australia, se till att ni åker förbi och hälsar på honom. Mycket trevlig man med en livsfarlig cockatoo vid namn Monty. Vilken jag och Alle hade i uppdrag att vakta under en helg, och satt ensamma i ett hus mitt ute i det australiensiska jordbrukslandskapet. Vi stängde varenda dörr och fönster och blev livrädda för en spindel vi hittade i ett av rummen. Those were the days.


Ha en underbar kväll folks.

Tata!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Härligt! Spring genom stadens nattljus och låt ditt hjärtat vibrera i bröstkorgen och alla tankar lämnas hemma i sängröran.

Mm. Det tycker jag.

Du är vacker!

2008-10-25 @ 11:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback