Torsdagkväll

Två jobbdagar avklarade, vilka fortlöpte utan några större överraskningar. Dom sista timmarna innan stängning idag spenderade jag och Karin med att försöka lära oss åka på vår demo-waveboard, vilket visade sig vara helt sjukt kul! Halva inredningen revs, och kunder med barnvagnar fick kasta sig åt höger och vänster när vi svischade fram i gångarna. Precis som det brukar gå till när jag och Karin stänger.

Nu är väskorna nästintill färdigpackade och jag är nyduschad. Får jag säga det själv skulle jag nog säga att jag doftar som en skymningsviol plockad vid soluppgången på en berg vid en bäck under ett träd med en näktergal i. Trädet alltså.

Nej, tröttheten smyger sig på. Nu ska jag släppa in katten som krafsar på dörren, krypa ner under täcket och kanske läsa nåt litet kapitel i Brisingr innan det är dags att sluta ögonen och hälsa på John Blund. Vem jag träffar där? Jag inte tror jag det är dig i alla fall!

Susse sött!

PS. Vad en waveboard är? Se och lär...





Huj!


PS igen: Kolla förresten den här killens andra videor, när han lär ut ackorden till Regina Spektor - The Call. Har ni nånsin sett (eller okej då, även hört) nåt finare?!

PS en gång till: Jag glömde ju säga; Imorrn blir det Köpenhamn!! =D

Kommentarer
Postat av: Anders

Hoho! Lovar att beställa hem lite snö till dig inför söndag då! Fast jag tror nog att ni har lite mer snö hos dig än hos oss..

Mjau


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback