Julklapp in action

Förrutom en miljon dvd-filmer fick pappa detta av mig i julklapp. Ett pussel. Som ser ut som ett färgburksspill. Med enbart röda bitar. Jag kanske har en liten sadistisk sida ändå..

Men jag tycker det går rätt bra för honom ändå. Trots lite mutter och antydan till mumlade svordomar.






Nu är väskan packad för Lund och den innehåller så mycket som två champagneflaskor. Ska det va så ska det va! Det är ju inte varje dag man firar nyår i Lund. Den ena flaskan fick jag för att vi sålde champagne ytterligare två dagar nu innan jul. Den andra fick jag till studenten och har alltså legat orörd i tre och ett halvt år. Helt ärligt trodde jag att jag druckit upp den, tills mamma berättade att den faktiskt låg nere i källaren oöppnad. Bara att tacka och ta emot.
Flaskan i fråga fick jag av Danny i studentpresent. Han följde mest med Elin som tittade förbi min studentskiva, och kände väl att han borde ha med sig något. Tydligen hade hans mamma tagit flaskan ur ett skåp och sagt att han kunde ge den till mig. Undrar om dom visste att den kostar närmare 500 spänn..?! Här snackar vi äkta champagne; Moët & Chandon Brut Impérial. Jajemänsan! Bara att tacka och ta emot, återigen.

Nej, några låtar på Guitar Hero ska klaras (jag är ingen nörd jag lovar, harkel) och sen ska det läsas bok. Och sen ska jag försöka tvinga mig själv att sova, eftersom jag ska upp okristligt tidigt imorgon. Det brukar ju gå jättebra det där, sova på beställning menar jag.

Nej, till verket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback