Stralande hostdag

Idag ar det sol. Da blir man glad! Det ar till och med lite varmt i luften. Vilket ar skont for hosten har verkligen kommit pa allvar nu.

Blev en snabb stangning igar, sa det var skont. Dessutom hade jag och Rory en hel del bra samtal (for ovanlighetens skull) i bilen pa vagen hem, sa nu ar det manga saker som kanns battre. Tank vad mycket lattare saker blir nar man kan kommunicera med varann! :)

Ah, det ar sa harligt ute! Och Collingwood moter Richmond pa MCG, och jag vill inget hellre an vara dar! Satt med alla glada supportrar i full mundering pa taget, men nej, Helena far inte folja med. For Helena ska jobba. Suck. Har inte varit pa nan match an i ar, sa lite abstinens har jag allt, ha! Men jag far folja matchen pa internet istallet. Nastan lika spannande. Naja.

Med pa Anzac day, da ni! Da finns jag pa plats.

Nej, nu ska jag ut och hjalpa den blonda surfduden Joel. Det ar ratt mycket folk pa sondagar. Och da han kommer fran Airlie Beach ar han inte van vid att se mer an sisadar tre personer at gangen...

Go Collingwood!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback