Glass i stora lass

Sitter har och ater chokladglass. Mums. Riktigt god var den. Men sa var den valdigt dyr ocksa.

Har inte blivit sa mycket skriva av idag, for Nat, var manager, jobbade och det ar inte riktigt meningen att vi ska sta och surfa runt pa arbetstid. Slutade tidigt idag, 15:30, sa det var jatteskont. Hander ju inte sa ofta.

Jag och Rory gick en svang i Frankston. Har lite panik, vi ska ju pa brollop dagen efter Anzac Day, den 26 april alltsa, vilket betyder att jag maste skaffa mig en klanning. Men Helena ar ju inte sa bra pa det har med klanningar. Helena foredrar ju baggy jeans och sneakers. Dessutom ar alla aussiegirls uppkladda till oronen sa fort dom visar sig utanfor dorren, sa jag har ju ratt mycket att leva upp till.

Sag val nagra som var fina men... jag ar ju sa kass pa det har med mode! Sadar extremt intresserad ar jag val heller inte om jag ska va helt arlig. Och jag har ju verkligen ingen lust att lagga $140 pa en klanning, vilket var vad dom som jag provade kostade, nar jag kan fa en dagstur ut till revet for dom pengarna... Jaja. Det loser sig nog.

Ha, jag har suttit och hallit i glasskalen sa mina fingrar ar helt forlamade - det ar lite svart att skriva. Dessutom ar det ju sa kallt inomhus! Element existerar inte i det har landet, inte heller har dom isolering. Alla har klagar och tycker att jag borde val tala det som ar fran Sverige, men sa kallt som det ar har ar det du inte ens hemma inomhus nar det ar -30°C ute. Tank er sjalva hur det skulle kannas i ett oisolerat hus utan element pa hosten, nar medeltemperaturen ar runt 10°C...

Nej, nu ska jag ga och spela lite Harry Potter and the Goblet of Fire pa X-box. Sen ska vi se pa Scream. Rory har inte sett den (!) Vet inte hur manga ganger jag har sett den, en grym film ar det i alla fall. Ha, som jag och Elin satt och dreglade over
Skeet Ulrich...

- Can you show me how to do it?
*Screaming, coughing, dying sounds*
- Oops, she died...

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback