Boring...

Sa dott! Ah.. inget att gora. Har torkat halften av bordet, raknat vaxelladan (haha, vaxelladan!!) och fixat allt som bor fixas. En och en halv timme kvar. Varfor kan alla inte bara ga hem nu?

Felicity gick for over en timme sen, skulle ga runt hornet och traffa nagra kompisar. Men som hon sa fint sa pa sin underbara engelska dialekt: "I'll just stay for one and then I'll go home". Nar jag smsade henne en och en halv timme senare fick jag som svar: "It lapsed onto 2, whoopsy!" Ha. Jag vill ocksa ut och dricka ol.

Nej men om man skulle ta och... ja...

We'd go down to the river, and into the river we'd dive. Lite goranska toner har pa 440 Elizabeth st, sahar en lordagskvall. Underbart.

Fick sms av Rory, han ar i stan med nagra av sina mates. Han maste ju alltid komma och hamta mig nar jag jobbar stangning, gar inga tag sa sent. Uppoffring.. Men har far ju atminstone lyssna pa min ljuva stamma lasandes Harry Potter hogt. Vi ar inne pa sista boken nu. Iiih, det ar ju sa bra!

Ah, annu ett tomt bord. Har ska stadas!

Kommentarer
Postat av: Pappa C

Kära nån! Har du läst ALLA harry potter böcker högt!! För din karl?!

Ja en del har det bra.

Har han missat att en av syftena med mannens existens är att frakta runt sin kvinna?

Postat av: Sofie Hermansson

"Harry, Harry, Harry!"
"Celebrity is, as celebrity does."
- Lockhart.

Jag ska börja med fyran snart och arbeta mig framåt. Ska få Fredrik att läsa för mig, med sin underbara cockney-liknande engelska. Mysigt. =)

2008-04-07 @ 13:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback