As it is in Heaven

Ar pa jobbet nu, borjar om en tio minuter.
 
Jag och Rory spenderade formiddagen med att hyra och titta pa Sa som i himmelen, eller As it is in Heaven som den heter pa engelska. Den filmen ar faktiskt ratt stor har nu, den visas pa flera smabiografer och finns med pa videotoppen i alla hyrvideobutiken.

Alskar den filmen. Det ar ju sa mycket kansla! Och aven om det inte var Rorys favoritgenre kanske, sa tror jag faktiskt att han ocksa gillade den. Det ar lite svart att veta, han sager ju inte sa mycket, ha! Dom hade i vilket fall lyckats bra med oversattningen, sa att aven han forstod den norrlandska kanslan och jargongen. Han blev i alla fall lycklig nar han fick se Boobs! da Frida Hallgren klar av sig naken da hon ska bada nack i sjon. Dom har inte sa mycket sant har, nar det galler synen pa nakenhet ar dom lite lika amerikanarna... Vilket i och for sig strider ratt mycket mot mitt forra inlagg. Eller kanske forklarar det det?

Hursomhelst, jobb vantar. Kanner inte alls for att jobba i dag. Menmen, det brukar ga fort att jobba kvall. Hoppas det inte ar alltfor mycket folk bara. Jag kanner inte riktigt for att prata med nan... mummel.

Nu, ut i datordjungeln!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback