Jävla skitdag!

Okej, det kanske var att ta i. Men inte har det varit en bra dag i alla fall. det har varit en sån här totalt onödig dag som inte gav nånting och lika gärna kunde ha hoppats över. Nu överdriver jag igen. Så illa var det inte. Men ändå. Marginellt sämre än genomsnittet var ändå den här dagen.
En vanlig dag får man räkna med åtminstonde ett, kanske två skärsår från diverse kartonger, papper och kanske nån blisterförpackning. Idag fick jag minst fem, ganska djupa också. Ni ser! Plus att jag lyckasdes bryta stortånageln (fråga mig inte hur) när jag skulle bära in gatukorgen vid stängningen. Det kom bloooood! Okej, farligt var kanske inte det heller. Men om man lägger på att jag och Marianne inte lyckades få kassan att stämma, trots att vi räknade säkert tio gånger, så tycker jag att dagen platsar under kategorin dålig dag. Eftersom jag därmed fick stressa ihjäl mig och satte mig på tåget ungefär en halvminut innan det gick. Puh!

Igår klämde jag mig på en mopp (don't ask). Jag har ett blåmärke på handen. <--- Tyck synd om mig.

Five down, two to go. Jobbdagar alltså. Sen är jag ledig i  tre hela dagar. Det ska bli så skönt! Har inte bestämt mig om jag ska följa med till Sundsvall eller inte. Men det lutar nog åt det. Det är mysigt i Sundsvall.

Så har jag och Ella bokat biljetter till Sjönheten och Odjuret också. Ska bli så himla kul att åka iväg en helg med henne!:) Vi kom på att vi aldrig har gjort nåt sånt, resa eller dylikt, trots att vi varit kompisar i... ja, tio år i alla fall. Så nu slår vi på stort, och bor på fint hotell och allt:) Längtar!!
Ooh, då ska jag ta och gå in på Gallerian och köpa den där lyx-chokladkalendern som jag velat ha sen jag såg den förra året. Tänk att få avnjuta en handgjord pralin i belgisk kvalitetschoklad varje morgon i december... Då överlever jag nog till och med alla dagar fyllda med bjäbbande mekaniska djur, helgalna föräldrar som kommer med kundvagnar överfyllda med Bratz, Police Force, Karaokemaskiner och V-Smiles, totalt kaos på lagret och kliande tomteluvor. Sjuukt bra!  

Pratade med Elin nyss, hon piggade upp mig lite. Det i kombination med den superextrema vitamin-shoten jag drack tidigare så känner jag mig faktiskt riktigt glad igen. Men det känns rätt segt att gå upp och jobba imorrn. Ska bli underbart att dansa på kvällen i alla fall!

Nej, nu måste jag sova. Hade nån slags vision om att jag skulle sova klockan elva, så jag får sova åtta timmar. Kände att jag verkligen behöver det, så att det blir en lite bättre dag i morgon. Känner dessutom att jag inte har någon inspiration att skriva längre. Då är det dags att lägga ner.

Igår såg jag honom på tåget. Han är fin. Spännande.

Chokladboll, clementin, och pasta med svamp och bacon. Det åt jag till lunch idag.

Jag vill ha Body Butter från Body Shop!

Godnatt.

Helena


Kommentarer
Postat av: Elin

I wanna go hooomeee! I'm just to far, from where you are... Mitt livs soundtrack. Kämpa på Helena, snart blire Australien!!! love

2006-10-24 @ 23:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback