Det var väl roligt, hurra!

Höst

Så här såg det ut för två veckor sen när jag gick hem från bussen, säkert efter någon jobbig jobbdag, och förfördes av höstens vackra vyer när jag gick över bron. Jag tycker väldigt mycket om hösten. Färgerna, ljuset, den friska luften, den tappra solen som gör sina försök att lysa.
Men nu...

Snö utanför mitt fönster

Sömndrucket kravlar jag mig upp ur sängen och drar upp rullgardinen.... Snö! ----> Lyckorus <---- Det är ju så vackert! Jag blir helt matt... Jag älskar snö! Första dagen med snö är en av dom bästa på hela året... Det hamnar i kategorin underbara ögonblick tillsammans med solnedgång vid Hoburgen, Julaftonsmornar och när en ny säsong av 100 Höjdare börjar. Hm.

Hursomhelst, nu måste jag äta lite frukost innan jag ska ge mig ut i det här och försöka ta mig till jobbet. Pulsa i snö! Weeee!

Snöplog


Har lyssnat på Breaking Benjamin ungefär tio minuter nu. Och jag är redan kär.

Nej, teet blir kallt!

Snöbollskrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback