Extremt tråkigt inlägg som totalt saknar mening

Jag borde verkligen sova nu. Men jag har nog hällt i min snäppet för mycket te för att det ska gå sådär jättebra. Pappa kom in med te och smörgåsar till mig, Det går inte att motstå. Han är snäll min pappa.

Idag har jag inlett min julklappsshopping. Jag köpte två stycken. Det känns bra.

Helena borde verkligen ta och lära sig att inte använda punkt så ofta och inte stolpa upp meningarna så fruktansvärt. Men Helena är rätt slut i huvudet för tillfället.

Idag gick brandlarmet på Kupolen. Fast vi behövde åtminstonde bara stå ute och frysa i 20 minuter. Så spännande var det.

På torsdag ska jag till Göteborg. Kuuul!

Kanske skulle ta och försöka sova ändå. Har lite kvar i Damernas Detektivbyrå, efter att ha avslutat den går det säkert bättre. Måste ju bli klar med den nu när mina böcker jag beställt har kommit. Eragon; längtar!

Nä, man kan inte vara på topp jämt.

Ett Herrans Liv. Ahhh, dom är så bra! :)

Och jag blir så trött. Orkar inte bry mig. Fattar ingenting. Men det spelar ingen roll.

Sofie, kom hem nu, jag saknar dig!

Clementin.

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback